MED EDUC
Publikationen
- 2016
Test-enhanced learning of clinical reasoning: a crossover randomised trial
Raupach, T., Andresen, J. C., Meyer, K., Strobel, L., Koziolek, M., Jung, W., Brown, J. & Anders, S., 07.2016, in: MED EDUC. 50, 7, S. 711-20 10 S.Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/Zeitung › SCORING: Zeitschriftenaufsatz › Forschung › Begutachtung
Health-promoting factors in the freshman year of medical school: a longitudinal study
Kötter, T., Tautphäus, Y., Obst, K. U., Voltmer, E. & Scherer, M., 06.2016, in: MED EDUC. 50, 6, S. 646-56 11 S.Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/Zeitung › SCORING: Zeitschriftenaufsatz › Forschung › Begutachtung
- 2015
The trouble with validity: what is part of it and what is not?
Knorr, M. & Klusmann, D., 06.2015, in: MED EDUC. 49, 6, S. 550-2 3 S.Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/Zeitung › Andere (Vorworte u.ä.) › Forschung
- 2014
Multiple mini-interviews: same concept, different approaches
Knorr, M. & Hissbach, J., 01.12.2014, in: MED EDUC. 48, 12, S. 1157-1175 19 S.Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/Zeitung › SCORING: Zeitschriftenaufsatz › Forschung › Begutachtung
Speed mentoring: establishing successful mentoring relationships
Kurré, J., Schweigert, E., Kulms, G. & Guse, A. H., 01.11.2014, in: MED EDUC. 48, 11, S. 1131Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/Zeitung › Andere (Vorworte u.ä.) › Forschung
- 2012
Patient selection for bedside teaching: inclusion and exclusion criteria used by teachers.
Gierk, B. & Harendza, S., 2012, in: MED EDUC. 46, 2, S. 228-233 2.Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/Zeitung › SCORING: Zeitschriftenaufsatz › Forschung › Begutachtung
- 2010
Impact of teaching and assessment format on electrocardiogram interpretation skills.
Raupach, T., Hanneforth, N., Anders, S., Pukrop, T., Olle, T. J. T. C. & Harendza, S., 2010, in: MED EDUC. 44, 7, S. 731-740 7.Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/Zeitung › SCORING: Zeitschriftenaufsatz › Forschung › Begutachtung