MED EDUC

Publikationen

  1. 2016
  2. Test-enhanced learning of clinical reasoning: a crossover randomised trial

    Raupach, T., Andresen, J. C., Meyer, K., Strobel, L., Koziolek, M., Jung, W., Brown, J. & Anders, S., 07.2016, in: MED EDUC. 50, 7, S. 711-20 10 S.

    Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/ZeitungSCORING: ZeitschriftenaufsatzForschungBegutachtung

  3. Health-promoting factors in the freshman year of medical school: a longitudinal study

    Kötter, T., Tautphäus, Y., Obst, K. U., Voltmer, E. & Scherer, M., 06.2016, in: MED EDUC. 50, 6, S. 646-56 11 S.

    Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/ZeitungSCORING: ZeitschriftenaufsatzForschungBegutachtung

  4. 2015
  5. The trouble with validity: what is part of it and what is not?

    Knorr, M. & Klusmann, D., 06.2015, in: MED EDUC. 49, 6, S. 550-2 3 S.

    Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/ZeitungAndere (Vorworte u.ä.)Forschung

  6. 2014
  7. Multiple mini-interviews: same concept, different approaches

    Knorr, M. & Hissbach, J., 01.12.2014, in: MED EDUC. 48, 12, S. 1157-1175 19 S.

    Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/ZeitungSCORING: ZeitschriftenaufsatzForschungBegutachtung

  8. Speed mentoring: establishing successful mentoring relationships

    Kurré, J., Schweigert, E., Kulms, G. & Guse, A. H., 01.11.2014, in: MED EDUC. 48, 11, S. 1131

    Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/ZeitungAndere (Vorworte u.ä.)Forschung

  9. 2012
  10. Patient selection for bedside teaching: inclusion and exclusion criteria used by teachers.

    Gierk, B. & Harendza, S., 2012, in: MED EDUC. 46, 2, S. 228-233 2.

    Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/ZeitungSCORING: ZeitschriftenaufsatzForschungBegutachtung

  11. 2010
  12. Impact of teaching and assessment format on electrocardiogram interpretation skills.

    Raupach, T., Hanneforth, N., Anders, S., Pukrop, T., Olle, T. J. T. C. & Harendza, S., 2010, in: MED EDUC. 44, 7, S. 731-740 7.

    Publikationen: SCORING: Beitrag in Fachzeitschrift/ZeitungSCORING: ZeitschriftenaufsatzForschungBegutachtung